Happy Socks je švédska značka, ktorá sa zameriava predovšetkým na výrobu ponožiek, spodného prádla a plaviek pre ženy, mužov aj deti. Ako môžete hádať z názvu značky, ponožky Happy Socks sú plné farieb, energie a dobrej nálady.
Dvaja priatelia, jedna vízia
Značku Happy Socks založili v roku 2008 2 kamaráti, Švédi Mikael Söderlindh a Viktor Tell. Ich hlavným cieľom a víziou bolo šíriť radosť a šťastie a urobiť z tak často opotrebovanej veci dizajnový kúsok. Mikael a Viktor chceli z nudných bielych, čiernych či sivých párov ponožiek urobiť čosi kreatívne, nové, skrátka iné.
Rýchly nástup
Úspech Happy Socks sa dostavil relatívne rýchlo. Už rok od vzniku značky sa zakladateľom podarilo dostať veselé ponožky na 18 rôznych trhov, čo je skutočne úctihodný výsledok. Do konca ďalšieho roka toto číslo dokonca zdvojnásobili. Od začiatku sa zameriavali najmä na distrubúciu ponožiek do siete ďalších predajcov a zároveň predávali Happy Socks na svojom webe. V roku 2009 sa rozhodli otvoriť aj svoj prvý vlastný obchod Happy Socks. Tento krok veľmi pomohol ďalším predajom a dnes môžete nájsť Happy Socks obchody na 110 rôznych miestach po celom svete.
Ponožkové spolupráce
Happy Socks spolupracovala s viacerými zvučnými menami, a tak v jej ponožkových špeciálnych edíciach môžeme nájsť napríklad Ketha Haringa, The Beatles, Steva Aoki, Snoopa Dogga, Wiza Khalifa, Andyho Warhola a ďalších.
Globálny úspech
Dnes značka Happy Socks pôsobí v 90 krajinách na všetkých kontinentoch sveta, a to vo viac ako 10 000 obchodoch s módou. Ich hlavný produkt – farebné ponožky – dokázali prepojiť kvalitný produkt s jedinečným dizajnom a precíznym spracovaním. V Happy Sock pôsobí tím talentovaných kreatívcov, ktorí každoročne prichádzajú s novými dizajnovými kúskami. Vízia dvoch zakladateľov Mikaela a Viktora – šíriť radosť prostredníctvom pohodlných a farebných kúskov oblečenia, zdá sa, funguje skvele.
Happy plavky
Neskôr sa zakladatelia rozhodli rozšíriť svoje portfólio aj o veselé plavky, ktorými doplnili predchádzajúcu spoluprácu s celebritami ako sú The Beatles či Snoop Dogg. Do svojej kreatívnej marketingovej kampane na podporu Happy plaviek prizvali Davida Hasselhoffa, slávneho zo seriálu Baywatch
Ponožkové spolupráce
Happy Socks spolupracovala s viacerými zvučnými menami, a tak v jej ponožkových špeciálnych edíciach môžeme nájsť napríklad Ketha Haringa, The Beatles, Steva Aoki, Snoopa Dogga, Wiza Khalifa, Andyho Warhola a ďalších.
Značka Happy Socks
Happy Socks je švédska značka, ktorá sa zameriava predovšetkým na výrobu ponožiek, spodného prádla a plaviek pre ženy, mužov aj deti. Ako môžete hádať z názvu značky, ponožky Happy Socks sú plné farieb, energie a dobrej nálady. Dnes značka Happy Socks pôsobí v 90 krajinách na všetkých kontinentoch sveta, a to vo viac ako 10 000 obchodoch s módou. Ich hlavný produkt – farebné ponožky – dokázali prepojiť kvalitný produkt s jedinečným dizajnom a precíznym spracovaním.
Ponožky Happy Socks
V Happy Sock pôsobí tím talentovaných kreatívcov, ktorí každoročne prichádzajú s novými dizajnovými kúskami. Vízia dvoch zakladateľov Mikaela a Viktora – šíriť radosť prostredníctvom pohodlných a farebných kúskov oblečenia, zdá sa, funguje skvele. Happy Socks spolupracovala s viacerými zvučnými menami, a tak v jej ponožkových špeciálnych edíciach môžeme nájsť napríklad Ketha Haringa, The Beatles, Steva Aoki, Snoopa Dogga, Wiza Khalifa, Andyho Warhola a ďalších.
Úspech ponožiek Happy Socks
Značku Happy Socks založili v roku 2008 2 kamaráti, Švédi Mikael Söderlindh a Viktor Tell. Ich hlavným cieľom a víziou bolo šíriť radosť a šťastie a urobiť z tak často opotrebovanej veci dizajnový kúsok. Mikael a Viktor chceli z nudných bielych, čiernych či sivých párov ponožiek urobiť čosi kreatívne, nové, skrátka iné. Úspech Happy Socks sa dostavil relatívne rýchlo. Už rok od vzniku značky sa zakladateľom podarilo dostať veselé ponožky na 18 rôznych trhov, čo je skutočne úctihodný výsledok.