Marc O'Polo je švédsko-nemecká prémiová značka, ktorá ponúka dámske a pánske urban a casual oblečenie, obuv a doplnky.
História značky
Značku založili v Štokholme v roku 1967 Rolf Lind, Göte Huss a Jerry O'Sheets, traja kamaráti, ktorí sa spoločne rozhodli vytvoriť kolekciu indických bavlnených tričiek. Chceli dobyť svet módy prírodnými látkami a výrobkami, ktoré pochádzali z Ázie a smerovali by do Európy. Traja zakladatelia od začiatku dbali na používanie prírodných materiálov, a inak tomu nie je ani dnes.
Tričká s logom a unisex mikiny
Prvá reklamná kampaň spoločnosti mala za cieľ vyzdvihnúť použitie prírodných materiálov. Zvolili teda organický symbol, a to obrovskú jahodu. Kampaň si získala pozornosť a značka pomaly naberala na popularite. V roku 1972 sa spoločnosti mimoriadne darilo. Na trh uviedla kolekciu tričiek s logom Marc O'Polo aj unisex mikinu. V roku 1979 otvorili Švédi svoj prvý obchod v nemeckom Dusseldorfe. Práve to im postupne otvorilo brány do zvyšku Európy, a dnes už aj sveta.
Marc O´Polo dnes
Značka Marc O'Polo je synonymom modernej, neformálnej a ľahko nositeľnej módy, vyrábanej predovšetkým z prírodných tkanín a materiálov. Dlhodobou víziou spoločnosti je byť renomovanou, prémiovou značkou pre voľnočasovú módu. Sídlo spoločnosti MARC O’POLO je v Nemecku a spoločnosť dnes zamestnáva takmer 2 000 zamestnancov po celom svete.
Follow your nature
V roku 2013 prišla značka s novým sloganom „Follow your nature“, ktorý signalizoval spustenie kampane na zvýšenie povedomia o duševnom zdraví. Značka spolupracovala s hviezdami ako Jeff Bridges, Uma Thurman alebo Robbie Williams, a slogan používa dodnes. V roku 2015 spoločnosť uviedla na trh novú kolekciu – MARC O’POLO DENIM.
Udržateľnosť
Ako spoločnosť uvádza, “pracujeme na tom, aby sa udržateľnosť stala novým normálom“. Práve environmentálny aspekt bol od počiatku súčasťou DNA značky Marc O´Polo, keďže značka pri výrobe svojich produktov preferuje práve využitie udržateľných materiálov. Firma zakázala akékoľvek využívanie kožušiny či exotickej kože a využíva nielen prírodné, ale aj recyklované materiály.
Marc O´Polo dnes
Značka Marc O'Polo je synonymom modernej, neformálnej a ľahko nositeľnej módy, vyrábanej predovšetkým z prírodných tkanín a materiálov. Dlhodobou víziou spoločnosti je byť renomovanou, prémiovou značkou pre voľnočasovú módu. Sídlo spoločnosti MARC O’POLO je v Nemecku a spoločnosť dnes zamestnáva takmer 2 000 zamestnancov po celom svete.
Značka Marc O'Polo
Marc O'Polo je švédsko-nemecká prémiová značka, ktorá ponúka dámske a pánske urban a casual oblečenie, obuv a doplnky. Značka je synonymom modernej, neformálnej a ľahko nositeľnej módy, vyrábanej predovšetkým z prírodných tkanín a materiálov. Dlhodobou víziou spoločnosti je byť renomovanou, prémiovou značkou pre voľnočasovú módu.
Prírodná značka Marc O´Polo
Značku založili v Štokholme v roku 1967 Rolf Lind, Göte Huss a Jerry O'Sheets, traja kamaráti, ktorí sa spoločne rozhodli vytvoriť kolekciu indických bavlnených tričiek. Chceli dobyť svet módy prírodnými látkami a výrobkami, ktoré pochádzali z Ázie a smerovali by do Európy. Traja zakladatelia od začiatku dbali na používanie prírodných materiálov, a inak tomu nie je ani dnes.
Nové kolekcie aj Marc O´Polo Denim
V roku 2013 prišla značka s novým sloganom „Follow your nature“, ktorý signalizoval spustenie kampane na zvýšenie povedomia o duševnom zdraví. Značka spolupracovala s hviezdami ako Jeff Bridges, Uma Thurman alebo Robbie Williams, a slogan používa dodnes. V roku 2015 spoločnosť uviedla na trh novú kolekciu – MARC O’POLO DENIM.