Značka GAP
Značka Gap sa zo začiatku zameriavala najmä na mladšiu generáciu, pričom aj svojím názvom odkazovala na vtedajšiu generačnú priepasť. V roku 1973 začali Gap vyrábať vlastné džínsy, aby sa odlíšili od existujúcich obchodných domov. Súčasný marketing spoločnosti Gap sa snaží osloviť už aj oveľa širšiu demografickú skupinu zákazníkov. Na GLAMI nájdeš prehľadne Gap dámsku , pánsku aj detskú kolekciu.
Ako vznikla značka GAP?
Spoločnosť Gap vznikla v roku 1969 a založil ju Donald Fisher spolu s manželkou Doris F. Fisher v kalifornskom San Franciscu. Spoločnosť prevádzkuje šesť hlavných divízií: Gap, Banana Republic, Old Navy, Intermix, Hill City a Athleta. Donald Fisher založil značku GAP po tom, čo v obchodných domoch v San Franciscu nedokázal nájsť džínsy, ktoré by mu sadli. Ak hľadáš kvalitné Gap nohavice, rifle či iné kvalitné a trendy oblečenie, na GLAMI si správne.
Gap Kids
V roku 1986 začala značka napĺňať ďalšiu svoju víziu, ktorá pramenila z potreby zaobstarať detské oblečenia počas baby boomu. Vznikla tak značka GAP Kids, ktorá predstavila pohodlhé, štýlové a kvalitné oblečenie pre deti. Koncept od začiatku zaznamenal obrovský úspech. Detské oblečenie značky GAP nájdeš vďaka GLAMI prehľadne. Pod jednou strechou tu nájdeš najširšiu ponuku dievčenského, chlapčenského aj Gap oblečenia pre bábätka.