Kreatívny riaditeľ spoločnosti Balenciaga Demna Gvasalia verí, že značka predstavuje rovnováhu medzi inováciou a eleganciou a má avantgardný štýl. Zo značky Balenciaga sa stala jedna z najvplyvnejších módnych značiek na svete so širokou škálou značkových odevov a doplnkov, ako aj vyhľadávaných výrobkov zo sortimentu detského oblečenia.
Všetko sa to začalo v auguste 1937
Pôvodom Španiel Cristóbal Balenciaga otvoril svoj prvý parížsky obchod s haute couture v roku 1937. V roku 1951 vytvoril úplne novú siluetu šiat a stal sa vďaka tomu „Picassom módy“. Cristóbal zomrel v roku 1972, ale jeho odkaz a osvedčené dizajny, ako ich poznáme, existujú dodnes.
Zlatá éra 50. a 60. rokov
Tieto dve desaťročia prichádzal Cristobal s mnohými inováciami, vďaka ktorým sa stala jedným z najvýznamnejších majstrov umenia a kostýmov. Balenciaga dokázal ukázať svoju genialitu iným spôsobom ako ktokoľvek iný v tom čase. Jeho úlohou bolo predstaviť telo prostredníctvom objemu, symetrie a chromatických kontrastov.
Balenciaga dnes
Značka Balenciaga aj teraz demonštruje svoju silu zameraním sa na svojich cieľových zákazníkov v dnešnej ére streetwearu. Módna spoločnosť dokázala prijať výzvu zamerať sa na Gen-Z pomocou mladého, avantgardného marketingového prístupu a out-of-the-box myslením. „Menej je viac“ by sa malo stať mottom mnohých značiek. Balenciaga je úspešným príkladom toho, že takýto prístup skutočne funguje.
Navždy štýlovo
V roku 2001 získal módny dom Kering a talentovaní návrhári ako Nicolas Ghesquière, Alexander Wang a Demny Gvasalia uspeli pod krídlami značky Balenciaga. Gvasaliagovi sa podarilo vdýchnuť Balenciage nový život a prispel k jej súčasnému úspechu. Gruzínsky dizajnér vložil pod taktovkou Balenciagy do jednoduchých a jasných strihov svoj zmysel pre streetwear.
Legendárne tenisky Triple S
V roku 2017 uviedla značka Balenciaga na trh prvé tenisky Triple S, ako súčasť kolekcie FW17. Názov Triple S je prevzatý z trojvrstvovej podrážky, ktorá ich odlišuje od ostatných tenisiek na platforme. Tenisky Triple S predstavujú voľnočasový dizajn. Dobyli módny svet zakrátko po tom, ako boli uvedené na trh.
Balenciaga dnes
Značka Balenciaga aj teraz demonštruje svoju silu zameraním sa na svojich cieľových zákazníkov v dnešnej ére streetwearu. Módna spoločnosť dokázala prijať výzvu zamerať sa na Gen-Z pomocou mladého, avantgardného marketingového prístupu a out-of-the-box myslením. „Menej je viac“ by sa malo stať mottom mnohých značiek. Balenciaga je úspešným príkladom toho, že takýto prístup skutočne funguje.
Značka Balenciaga
Ak máte radi inovatívnu, elegantnú a zároveň avantgardnú módu, značka Balenciaga by nemala uniknúť vašej pozornosti. V jej portóliu totiž nájdete značkové odevy a doplnky pre dámy aj pánov, a zároveň aj sortiment detského oblečenia. Ak máte zároveň obľubu v štýle streetwear, určite si Balenciagu obľúbite. Okrem urban štýlu oblečenia v jej ponuke nájdete na výber ponuku štýlových topánok, ktorým sa len ťažko odoláva.
Okuliare Balenciaga
Značka Balenciaga vás zaisto očarí aj ponukou svojich doplnkov. Vyberte si na GLAMI zo širokej ponuky dámskych dioptrických okuliarí prémiovej kvality. Zo štýlovej ponuky aktuálnej kolekcie si určite vyberiete tie pravé okuliare pre vás. Radi nakupujete v akcii? Tak sa mrknite, ktoré okuliare značky Balenciaga sú aktuálne v zľave. Obzeráte sa po pánskych slnečných okuliaroch? Žiaden problém, na GLAMI nájdete aj tie.
O značke Balenciaga
Kreatívny riaditeľ spoločnosti Balenciaga Demna Gvasalia verí, že značka predstavuje rovnováhu medzi inováciou a eleganciou a má avantgardný štýl. Zo značky Balenciaga sa stala jedna z najvplyvnejších módnych značiek na svete so širokou škálou značkových odevov a doplnkov, ako aj vyhľadávaných výrobkov zo sortimentu detského oblečenia.