Weekday
Weekday je švédska denim módna značka, ktorá sa inšpiruje mladými ľuďmi. Vznikla v roku 2002 a svoje predajne má v 10 krajinách Európy. Ich hlavným motívom tvorby je udržateľnosť a etickosť módy.
Udržateľnosť je súčasť úspechu
Značka verí, že starostlivosť o životné prostredie a výroba udržateľnej módy je prirodzenou súčasťou úspešného podnikania. Zároveň chce byť príkladom i pre ostatné značky.
68 % produktov sú z udržateľných materiálov
A 100% presvedčenia mať do roku 2020 všetky výrobky iba z organickej bavlny. Do roku 2025 sa značka zaviazala používať iba recyklovateľné obalové materiály v celkovej výrobe.
Boj za zníženie CO2
Všetko, čo je možné, sa snažia vyrábať doma v Štockholme, aby znížili počet nepotrebných ciest lietadlom alebo autom. Zároveň všetky ich eventy sú vegetariánske.
Zostatky z výroby pretvorené na štýlové kúsky
Všetky kolekcie plaviek od Weekday sú vyrobené už z recyklovaných produktov. V roku 2018 spustili projekt „There is No Planet B“ s cieľom podnietiť zákazníkov, aby o svojich nákupoch premýšľali a uprednostnili oblečenie, ktoré je z recyklovaných látok a udržateľných zdrojov.
Ochrancovia vody
Fashion industry má veľký dopad na vodné zdroje. Weekday sa snaží recyklovaním oblečenia znížiť spotrebu vody, a taktiež finančne podporuje projekty, ktoré podporujú myšlienku šetrenia vody.
Boj za zníženie CO2
Všetko, čo je možné, sa snažia vyrábať doma v Štockholme, aby znížili počet nepotrebných ciest lietadlom alebo autom. Zároveň všetky ich eventy sú vegetariánske.
Značka Weekday
Weekday je švédska denim módna značka, ktorá sa inšpiruje mladými ľuďmi. Vznikla v roku 2002 a svoje predajne má v 10 krajinách Európy. Ich hlavným motívom tvorby je udržateľnosť a etickosť módy. Značka Weekday verí, že starostlivosť o životné prostredie a výroba udržateľnej módy je prirodzenou súčasťou úspešného podnikania. Zároveň chce byť príkladom i pre ostatné značky.
Udržateľnosť od značky Weekday
Všetky kolekcie plaviek od Weekday sú vyrobené už z recyklovaných produktov. V roku 2018 spustili projekt „There is No Planet B“ s cieľom podnietiť zákazníkov, aby o svojich nákupoch premýšľali a uprednostnili oblečenie, ktoré je z recyklovaných látok a udržateľných zdrojov. Weekday sa takisto snaží recyklovaním oblečenia znížiť spotrebu vody, a taktiež finančne podporuje projekty, ktoré podporujú myšlienku šetrenia vody.