Timberland je značka, ktorú preslávili jej jedinečné “žlté čižmy”, ako aj mnohé ďalšie špičkové outdoorové topánky, oblečenie, doplnky a ďalšie potreby. Hlavným poslaním značky je vyrábať jedinečné, vysoko kvalitné produkty a snažiť sa prispievať k pozitívnej zmene vo svete, v ktorom my všetci žijeme a pracujeme.
Pohodlne v akomkoľvek počasí
História Timberlandu sa začala písať v roku 1952, keď Nathan Swartz založil v USA spoločnosť Abington Shoe. Firma sa čoskoro presťahovala do New Hampshire, do lokality medzi majestátne hory, lesy, rieky..´jednoducho divokú prírodu. Táto časť USA je známa veľmi rozmanitým a premenlivým počasím. Striedajú sa tu horúce letné dni s neočakávanými dažďovými aj snehovými búrkami. To bol dôvod, prečo spoločnosť upriamila svoju pozornosť práve outdoorovým smerom. Ich hlavným zameraním sa teda stala výroba obuvi, odevov a doplnkov vhodných na použitie do akéhokoľvek počasia.
Originálne topánky, ktoré definovali značku
V roku 1973 prišla značka so svojimi prvými originálnymi nepremokavými topánkami „Timberland“. Všetci tieto robustné, vysoko kvalitné “žlté topánky” familiárne poznáme. “Timberland žlté topánky” v obuvníckom priemysle jednoducho stanovili nové štandardy, čo sa týkalo vodeodolnosti outdoorovej obuvi. Dodnes práve topánky definujú značku Timberland. Ako tvrdí samotná firma, ide o topánky, ktoré inšpirovali ľudí ísť von, tvrdo pracovať a rovnako tvrdo sa aj hrať a zabávať.
Od pracujúcich mužov až po rapperov
Na začiatku bola určená značka Timberland pre ľudí, ktorí ťažko „pracovali v továrňach a stavebníctve“. No v 90. rokoch si značka náhodne našla aj ďalšiu, novú cieľovú skupinu – čiernych rapperov z New Yorku, ktorí si Timberland adoptovali vo svojom módnom aj hudobnom štýle. A tak sa stalo, že kontrakultúra bielej komfortnej americkej spoločnosti – čierni umelci – posilnili na módnej mape výrobky bielej značky. A čo viac, urobili z nich “cool” záležitosť.
Časy expanzie a inovácií
Postupne začala značka expandovať. V roku 1980 sa prvýkrát dostala aj mimo USA a svoje produkty uviedli na trh v Taliansku, neskôr vo Veľkej Británii. O niekoľko rokov neskôr (v roku 1987) spustila spoločnosť Timberland novú éru marketingu, keď ako prvá obuvnícka firma spustila svoju reklamu v celoštátnej televízii. O rok neskôr zas rozšírila svoje portfólio o mužské a ženské oblečenie a doplnky, a v roku 1990 predstavila aj oblečenie pre deti.
Originálne výrobky
Počas nasledujúcich rokov sa značka zameriavala na výrobu viacerých jedinečných produktov. Predstavila napríklad ľahké turistické topánky Timberland Trail Grip alebo prvé profesionálne topánky Mukluk. Na konci 90. rokov sa značka zamerala aj na exkluzívne nepremokavé kožené vrchné odevy a doplnky, ako aj na turistické a outdoorové potreby. Ako značka Timberland sama vysvetľuje svoje poslanie a príbeh – je to najmä o tvrdej práci, inováciach a láske k prírode.
Od pracujúcich mužov až po rapperov
Na začiatku bola určená značka Timberland pre ľudí, ktorí ťažko „pracovali v továrňach a stavebníctve“. No v 90. rokoch si značka náhodne našla aj ďalšiu, novú cieľovú skupinu – čiernych rapperov z New Yorku, ktorí si Timberland adoptovali vo svojom módnom aj hudobnom štýle. A tak sa stalo, že kontrakultúra bielej komfortnej americkej spoločnosti – čierni umelci – posilnili na módnej mape výrobky bielej značky. A čo viac, urobili z nich “cool” záležitosť.
Značka Timberland
Timberland je značka, ktorú preslávili jej jedinečné “žlté čižmy”, ako aj mnohé ďalšie špičkové outdoorové topánky, oblečenie, doplnky a ďalšie potreby. Hlavným poslaním značky je vyrábať jedinečné, vysoko kvalitné produkty a snažiť sa prispievať k pozitívnej zmene vo svete, v ktorom my všetci žijeme a pracujeme.
Topánky aj oblečenie od Timberland
Na začiatku bola určená značka Timberland pre ľudí, ktorí ťažko „pracovali v továrňach a stavebníctve“. No v 90. rokoch si značka náhodne našla aj ďalšiu, novú cieľovú skupinu – čiernych rapperov z New Yorku, ktorí si Timberland adoptovali vo svojom módnom aj hudobnom štýle. A tak sa stalo, že kontrakultúra bielej komfortnej americkej spoločnosti – čierni umelci – posilnili na módnej mape výrobky bielej značky. A čo viac, urobili z nich “cool” záležitosť.
Kvalitné kúsky od Timberland
História Timberlandu sa začala písať v roku 1952, keď Nathan Swartz založil v USA spoločnosť Abington Shoe. Firma sa čoskoro presťahovala do New Hampshire, do lokality medzi majestátne hory, lesy, rieky..´jednoducho divokú prírodu. Táto časť USA je známa veľmi rozmanitým a premenlivým počasím. Striedajú sa tu horúce letné dni s neočakávanými dažďovými aj snehovými búrkami. To bol dôvod, prečo spoločnosť upriamila svoju pozornosť práve outdoorovým smerom. Ich hlavným zameraním sa teda stala výroba obuvi, odevov a doplnkov vhodných na použitie do akéhokoľvek počasia.