Replay je módna značka, ktorá navrhuje a vyrába oblečenie, obuv, doplnky a vône. Značka sa preslávila predovšetkým svojimi ikonickým džínsami. Kľúčovou stratégiou spoločnosti je jasná vízia a expanzia na nové trhy. Replay tiež venuje pozornosť kvalite a udržateľnosti použitých materiálov.
História značky Replay
Značka Replay vznikla v roku 1981 v talianskom Trevise. Spadá do skupiny Fashion Box S.P.A. spoločne s REPLAY&SONS (kolekcia detského oblečenia) a WE ARE REPLAY (luxusná denimová kolekcia). Názov značky vychádza zo starého konceptu „re-making“ alebo „re-creating“, ktorý bol blízky zakladateľovi Claudiovi Buziolovi, a ktorý v dnešnej dobe opäť naberá na popularite.
Replay v číslach
Fashion Box S.P.A. vlastní veľkoobchodnú distribučnú sieť po celom svete s viac ako 200 maloobchodnými predajňami. Najväčší podiel na trhu má Replay v Európskej únii, a to 85% trhu, z toho len 15% v samotnom Taliansku. Zvyšných 15% pokrýva zvyšok sveta.
Kto nosí Replay?
V roku 2013 začala značka Replay spoluprácu s futbalovým klubom FC Barcelona. V roku 2015 sa brazílska futbalová hviezda Neymar Jr. stal ambasádorom Replay a táto spolupráca bola vďaka vzájomnej spokojnosti už dvakrát predĺžená. V roku 2019 sa Replay stal „Official Denim Partner“ futbalového klubu Paris Saint-Germain. Okrem futbalu Replay od roku 2020 spolupracuje tiež s rugbyovým tímom All Blacks.
#ReplayReUsed
Udržateľnosť je pre značku Replay veľmi dôležitá a na výrobu svojich produktov využíva recyklovanú bavlnu a polyester (z plastových fliaš a ďalšieho certifikovaného odpadu) a tvorí z nich dvojitý zelený denim. Na poli udržateľnosti si značka vedie lepšie ako kedykoľvek predtým. K udržateľnosti nabáda každého a na sociálnych sieťach k tomu využíva hashtag ako #ReplayReUsed, #SecondLifeCotton alebo #SuperiorSustainability.
Preslávené džínsy
Nezáleží na tom, či hľadáte džínsy úzke, rovné, zvonové alebo skrátené. Pri značke Replay nájdete džínsy rôznych farieb a strihov. Za posledných 40 rokov sa slovo Replay stalo synonymom pre veľmi kvalitné džínsy a ďalšie denimové produkty. Niet preto divu, že má Replay fanúšikov aj medzi celebritami. Medzi tie patrí napríklad Jake Gyllenhaal alebo Neymar.
Kto nosí Replay?
V roku 2013 začala značka Replay spoluprácu s futbalovým klubom FC Barcelona. V roku 2015 sa brazílska futbalová hviezda Neymar Jr. stal ambasádorom Replay a táto spolupráca bola vďaka vzájomnej spokojnosti už dvakrát predĺžená. V roku 2019 sa Replay stal „Official Denim Partner“ futbalového klubu Paris Saint-Germain. Okrem futbalu Replay od roku 2020 spolupracuje tiež s rugbyovým tímom All Blacks.
Replay
Značka Replay, založená v roku 1978 je zhmotnením vintage štýlu a talianskej ležérnej elegancie. Je kreatívna a zaroveň aj veľmi trendy. Ponúka široký sortiment dámskeho aj pánskeho oblečenia. Značka Replay si postupne získava miesto v oblasti voľnočasovej módy. Ak si máte vybrať iba jeden kúsok od tejto značky, určite stavte na rifle. Vyznačujú sa totižto kvalitou, štýlom a dlhou životnosťou.
Replay – prvotriedna talianska kvalita
História Replay sa začala písať roku 1978 v kolíske európskej módy – v Taliansku. Hoci na trhu nepôsobí až tak dlho, vďaka oblečeniu perfektnej kvality sa značka vpísala do sŕdc zákazníkov po celom svete. Pravdou je, za kúsky od Replay sa priplatíte, ale tiež vám vydržia skutočne dlho. Povestná je hlavne kvalita džínsov, ktoré sú od roku 2009 v kolekcii Replay Col Lectors šité z extra odolnej látky, ktorá zvládne aj hrubé zaobchádzanie. Tak čo, dáte im šancu aj vy?
Replay nie sú len džínsy
Hoci sa v začiatkoch značka zameriavala hlavne na pánske a dámske rifle, ktoré sú dodnes vysoko obľúbené, vďaka vzrastajúcej popularite u zákazníkov rýchlo rozšírila svoje portfólio. Dnes si tak môžete zaobstarať pánske i dámske mikiny Replay, tričká, šortky aj módne doplnky. Vyskúšajte napríklad dámsku crossbody kabelku Replay alebo originálne kožené opasky.