Reformation
Módna značka Reformation priniesla z LA do sveta sebadôveru a sexualitu spojenú s udržateľnosťou. Kúsky sú vyrobené z materiálu, ktorý chcete nosiť hneď teraz.
Udržateľnosť definovaná kategóriami
Udržateľnosť je začleňovaná do všetkých aspektov podnikania od udržateľného závodu v Los Angeles po použitie odpadového materiálu a ekologických tkanín. Na odlíšenie jednotlivých výrobkov a ich výšky udržateľnosti majú päť kategórií – A až E. Pri ich definovaní brali do úvahy množstvo použitej vody, energie, využívanie pôdy, ekologickú toxicitu, emisie skleníkových plynov, dostupnosť a cenu. Tiež sa zaoberali dôsledkami starostlivosti o odev, ako je uvoľňovanie mikrovlákien.
Kolekcie
Reformation vytvorila originálne názny svojich kolekcii, napr.: ‘The Obvious Collection’- pre ženy, ktoré sa chcú cítiť rešpektované, ‘I’m Up Here’ – línia zameraná na dámy s väčšími prsiami, “Don’t Call Me Cute” – kolekcia odvážnejších vzorov, strihov a výstrihov. Na Deň Zeme tento rok značka dokonca vytvorila kolekciu „Low Carb Collection“, kde ukázali, že vo svojich odevoch používajú najmenšie množstvo oxidu uhličitého.
Celebrity fanúšikmi značky
Fanúšikmi značky od jej uvedenia na trh v roku 2009 je Taylor Swift, Rosie Huntington-Whiteley, Alexa Chung aj Sophia Bush.
Materiály
Značka používa ekologické materiály, ako napríklad Tencel a recyklované materiály. Niektoré z ich výrobkov sú certifikované spoločnosťou Bluesign a Oeko-Tex Standard 100. Značka tiež opakovane používa zvyšky látok vznikajúce počas výrobného procesu.
Misia značky
Poslaním spoločnosti Reformation je vytvoriť strihy, ktoré oslavujú ženskú postavu. Proces navrhovania začína otázkou, čo chceme skutočne nosiť práve teraz. Pracujú s najkrajšími a najudržateľnejšími textíliami, ktoré umožňujú rýchle skonštruovanie návrhov.
Celebrity fanúšikmi značky
Fanúšikmi značky od jej uvedenia na trh v roku 2009 je Taylor Swift, Rosie Huntington-Whiteley, Alexa Chung aj Sophia Bush.
Značka Reformation
Amerciká módna značka Reformation priniesla z LA do sveta sebadôveru a sexualitu spojenú s udržateľnosťou. Kúsky sú vyrobené z materiálu, ktorý chcete nosiť hneď teraz. Značka je známa originálnymi názvami svojich kolekcii, napr.: ‘The Obvious Collection’- pre ženy, ktoré sa chcú cítiť rešpektované, ‘I’m Up Here’ – línia zameraná na dámy s väčšími prsiami, “Don’t Call Me Cute” – kolekcia odvážnejších vzorov, strihov a výstrihov.
Reformation – obľúbená značka
Fanúšikmi značky od jej uvedenia na trh v roku 2009 je Taylor Swift, Rosie Huntington-Whiteley, Alexa Chung aj Sophia Bush. Poslaním spoločnosti Reformation je vytvoriť strihy, ktoré oslavujú ženskú postavu. Proces navrhovania začína otázkou, čo chceme skutočne nosiť práve teraz. Pracujú s najkrajšími a najudržateľnejšími textíliami, ktoré umožňujú rýchle skonštruovanie návrhov.
Udržateľnosť a značka Reformation
Udržateľnosť je začleňovaná do všetkých aspektov podnikania od udržateľného závodu v Los Angeles po použitie odpadového materiálu a ekologických tkanín. Na odlíšenie jednotlivých výrobkov a ich výšky udržateľnosti majú päť kategórií – A až E. Pri ich definovaní brali do úvahy množstvo použitej vody, energie, využívanie pôdy, ekologickú toxicitu, emisie skleníkových plynov, dostupnosť a cenu. Tiež sa zaoberali dôsledkami starostlivosti o odev, ako je uvoľňovanie mikrovlákien.