Ecoalf
ECOALF je živým dôkazom toho, že vytvorenie skutočne udržateľnej módnej značky je možné bez obetovania estetiky. Tam, kde ostatní vidia odpadky, ECOALF vidí potenciálny luxusný tovar. Vďaka najmodernejším technológiám recyklácie sú schopní transformovať odpad, ako sú rybárske siete, plastové fľaše, pneumatiky a dokonca aj konzumné kávové usadeniny, na vysoko kvalitné látky a následne na módne odevy. #becausethereisnoplanetB
Vznik
Koncept značky vznikol po narodení syna Javiera Goyeneche (zakladateľ značky), Alfreda (spoločnosť je pomenovaná po ňom). Vtedy začal Javier uvažovať o svete, ktorý by sme prenechali pre ďalšiu generáciu a frustrovalo ho nadmerné využívanie prírodných zdrojov sveta. ECOALF sa narodil v roku 2009. Zámerom bolo vytvoriť módnu značku, ktorá je skutočne udržateľná. Integráciou prelomovej technológie vytvára ECOALF odevy a doplnky vyrobené výhradne z recyklovaných materiálov.
ECOALF nadácia
Nadácia ECOALF je nezisková organizácia, ktorej hlavným cieľom je podpora zhodnocovania odpadu s cieľom jeho recyklácie a zabránenia škodlivému vplyvu na životné prostredie prostredníctvom rozvoja a uplatňovania nových vedeckých a technologických poznatkov. Nadácia čistí oceány odpadu pomocou rybárov a dáva plastovému odpadu nový život vďaka recyklácii a obehovému hospodárstvu.
Ocenenia
ECOALF je držiteľom rôznych ocenení, medzi ktoré patria napríklad ocenenie od IMF Business School Španielsko za Najlepšie podnikanie roka 2019, Ocenenie od organizácie PETA za 100% VEGAN kolekciu FELDER FELDER, Zlatá medaila Červeného kríža, Vocento Award za Najlepšie podnikateľské hodnoty a iné.
Udržateľnosť
Víziou je prestať využívať prírodné zdroje neopatrným spôsobom a poslaním vytvoriť prvú generáciu recyklovaných výrobkov v rovnakej kvalite a prevedení ako najlepšie nerecyklované. Recyklovaná aj organická látka sú udržateľné suroviny. V ECOALF však uprednostňujú recyklované látky, pretože ich negatívny vplyv na životné prostredie je oveľa menší. Firma organizuje aj konferencie o udržateľnosti po svete, viac ako 1000 konferencií od roku 2012.
Spolupráce
ECOALF a SIGNUS uviedli v roku 2013 prvé žabky vyrobené z použitých pneumatík. Značka navrhla štýlové a ekologické doplnky pre notebooky a telefóny, vytvorených v spolupráci so spoločnosťou Apple, variabilnú unisexovú bundu s Cool Hunting, oblečenie s Will.i.am & Coca-Cola, kolekciu z kávového odpadu pre Starbucks, udržateľné uniformy pre zamestnancov firmy Swatch a iné. Za sebou majú aj spolupráce s módnymi návrhármi ako španielska šperkárka Helena Rohner, newyorká návrhárka Sybilla či nemeckými sestrami FELDER FELDER.
Ocenenia
ECOALF je držiteľom rôznych ocenení, medzi ktoré patria napríklad ocenenie od IMF Business School Španielsko za Najlepšie podnikanie roka 2019, Ocenenie od organizácie PETA za 100% VEGAN kolekciu FELDER FELDER, Zlatá medaila Červeného kríža, Vocento Award za Najlepšie podnikateľské hodnoty a iné.
Značka Ecoalf
ECOALF je živým dôkazom toho, že vytvorenie skutočne udržateľnej módnej značky je možné bez obetovania estetiky. Tam, kde ostatní vidia odpadky, ECOALF vidí potenciálny luxusný tovar. Vďaka najmodernejším technológiám recyklácie sú schopní transformovať odpad, ako sú rybárske siete, plastové fľaše, pneumatiky a dokonca aj konzumné kávové usadeniny, na vysoko kvalitné látky a následne na módne odevy. #becausethereisnoplanetB
Udrzateľná značka Ecoalf
Koncept značky Ecoalf vznikol po narodení syna Javiera Goyeneche (zakladateľ značky), Alfreda (spoločnosť je pomenovaná po ňom). Vtedy začal Javier uvažovať o svete, ktorý by sme prenechali pre ďalšiu generáciu a frustrovalo ho nadmerné využívanie prírodných zdrojov sveta. ECOALF sa narodil v roku 2009. Zámerom bolo vytvoriť módnu značku, ktorá je skutočne udržateľná. Integráciou prelomovej technológie vytvára ECOALF odevy a doplnky vyrobené výhradne z recyklovaných materiálov.