DSQUARED2 je prémiová kanadská značka, ktorú založili bratia – dvojčatá Dean a Dan Caten. Značka DSQUARED2 vznikla v kanadskom Toronte. Spája v sebe prvky kanadskej ikonografie, talianskeho luxusu a hravého ducha. Značka ponúka kolekcie oblečenia, obuvi a doplnkov pre ženy, mužov a deti.
Ako vznikla značka DSQUARED2?
V roku 1984 sa dvojčatá Dean a Dan Catenovci presťahovali z Toronta do New Yorku, kde chceli študovať módny dizajn na Parsons School of Design. Po čase sa vrátili naspäť do Toronta. O niekoľko rokov neskôr sa presťahovali do talianskeho Milána, kde začali spolupracovať s Giannim Versacem a značkou Diesel. Značka DSQUARED2 uviedla na trh svoju prvú pánsku kolekciu v roku 1995. O niekoľko rokov neskôr predstavila značka aj prvú dámsku kolekciu a kolekciu spodnej bielizne.
Móda, parfémy aj futbal
Okrem kolekcií oblečenia, obuvi a doplnkov vyrába značka DSQUARED2 aj svoje vlastné parfémy. Prvý pánsky parfém predstavila značka v roku 2006 a dostal názov „He Wood“. V tom istom roku začala značka aj s produkciou športových dresov pre FC Juventus.
Ocenenia aj podcast
Do roku 2013 zarobila značka Dsquared2 vyše 200 miliónov dolárov. V roku 2017 získala značka ocenenie LeClouche a takisto oficiálne čestné uznanie od talianskeho mesta Casalvieri, rodiska otca zakladateľov Dana a Deana. Bratia Catenovci sa okrem iného venujú aj tvorbe vlastného podcastu „Dean a Dan on Air: Style in Stereo“. V súčasnosti je značka Dsquared2 považovaná za jednu z najpopulárnejších a najluxusnejších módnych značiek na svete.
Štýl DSQUARED2
Značka DSQUARED2 je plná kontrastov. Ich obľúbený slogan je: “Born in Canada, made in Italy“, čo vysvetľuje aj skutočnosť, že plná produkcia prebieha v Taliansku. Móda DSQUARED2 je športová a štýlová, ležérna aj extravagantné, a takisto ženská a mužská zároveň. Tričká, mikiny, šortky, nohavice alebo pánske tašky Dsquared2 si popularitu získali vynikajúcou kombináciou materiálov a street módou, ktorá je vhodná na každodenné nosenie.
Spolupráca s top hudobníkmi
Značka DSQUARED2 je v súčasnosti jednou z najpopulárnejších luxusných značiek spolupracujúcich s hudobným priemyslom. Počas svojej existencie spolupracovala značka s top menami hudobnej branže. Stala sa stala oficiálnym dizajnérom hudobného turné Madonny v roku 2001, Christiny Aquilery v roku 2003 či Rihanny.
Ocenenia aj podcast
Do roku 2013 zarobila značka Dsquared2 vyše 200 miliónov dolárov. V roku 2017 získala značka ocenenie LeClouche a takisto oficiálne čestné uznanie od talianskeho mesta Casalvieri, rodiska otca zakladateľov Dana a Deana. Bratia Catenovci sa okrem iného venujú aj tvorbe vlastného podcastu „Dean a Dan on Air: Style in Stereo“. V súčasnosti je značka Dsquared2 považovaná za jednu z najpopulárnejších a najluxusnejších módnych značiek na svete.
Značka Dsquared2
Táto mladá, prémiová značka sa vyznačuje najmä ležérnou street módou pre mladých. V jej ponuke nájdete tričká, mikiny, nohavice či tašky, ale aj prepojenie extravagantnosti a ležérnosti. Značku založili bratia – dvojičky Dean a Dan Catenovci a dnes je ich módne „dieťa“ považované za jednu z najpopulárnejších prémiových značiek. DSQUARED2 okrem iného spolupracovalo alebo spolupracuje s top menami hudobného priemyslu, ako Madonna, Christina Aqiulera či Rihanna.
História značky DSQUARED2
V roku 1984 sa dvojčatá Dean a Dan Catenovci presťahovali z Toronta do New Yorku, kde chceli študovať módny dizajn na Parsons School of Design. Po čase sa vrátili naspäť do Toronta. O niekoľko rokov neskôr sa presťahovali do talianskeho Milána, kde začali spolupracovať s Giannim Versacem a značkou Diesel. Značka DSQUARED2 uviedla na trh svoju prvú pánsku kolekciu v roku 1995. O niekoľko rokov neskôr predstavila značka aj prvú dámsku kolekciu a kolekciu spodnej bielizne.
Oblečenie aj parfémy od DSQUARED2
Značka DSQUARED2 je plná kontrastov. Ich obľúbený slogan je: “Born in Canada, made in Italy“, čo vysvetľuje aj skutočnosť, že plná produkcia prebieha v Taliansku. Okrem kolekcií oblečenia, obuvi a doplnkov vyrába značka DSQUARED2 aj svoje vlastné parfémy. Prvý pánsky parfém predstavila značka v roku 2006 a dostal názov „He Wood“. V tom istom roku začala značka aj s produkciou športových dresov pre FC Juventus.