Najbežnejšie dôvody, prečo ľudia nenakupujú módu on-line, sú neznámi predajcovia a veľkosť neznámej značky. Glami piXel je automatické riešenie, vďaka ktorému sa užívateľom Glami.sk zobrazujú preferovaní predajcovia, u ktorých nakúpili alebo ich navštívili, tým sa konverzie zvyšujú a klesajú náklady na objednávku.
Glami piXel je riešenie, ktoré umožňuje prispôsobovať výpisy produktov na Glami.sk podľa preferencií zákazníka- podľa obľúbených obchodov, značiek, farieb, cien či štýlu. Prednostne zobrazuje obchody, s ktorými má zákazník už skúsenosť a je tak väčšia pravdepodobnosť, že u nich nakúpi. Doplňuje kategórie o produkty tak, aby zákazníkovi zobrazil ponuku produktov podľa jeho vkusu.
Predchádzajúca verzia Optimalizácie konverzií
Glami piXel sa dá jednoducho implementovať do každého obchodu. Funguje na podobnom princípe ako napr. Facebook pixel, ktorý možno používate tiež.
Implementácia GLAMI piXel pre vývojárovSlužba je úplne zdarma. Platí rovnaký cenník CPC ako pri necielenom zobrazení produktov. Prínosom pre vás sú omnoho lepšie konverzie.
Odovzdávané údaje sú úplne anonymné, Glami piXel nezbiera osobné údaje užívateľov.
Pre správnu funkčnosť Glami piXel je nutné ho mať implementovaný na všetkých stránkach eshopu, vrátane poslednej stránky, tzv. checkoutu.
Iba anonymizované údaje, že užívateľ bol u vás na webe, v určitej kategórii, produkte, prípadne že prebehol nákup.
Áno, môžete tak urobiť. Prečítajte si odkaz na stránku implementácie.