Glami piXel


Najbežnejšie dôvody, prečo ľudia nenakupujú módu on-line, sú neznámi predajcovia a veľkosť neznámej značky. Glami piXel je automatické riešenie, vďaka ktorému sa užívateľom Glami.sk zobrazujú preferovaní predajcovia, u ktorých nakúpili alebo ich navštívili, tým sa konverzie zvyšujú a klesajú náklady na objednávku.

Glami piXel je riešenie, ktoré umožňuje prispôsobovať výpisy produktov na Glami.sk podľa preferencií zákazníka- podľa obľúbených obchodov, značiek, farieb, cien či štýlu. Prednostne zobrazuje obchody, s ktorými má zákazník už skúsenosť a je tak väčšia pravdepodobnosť, že u nich nakúpi. Doplňuje kategórie o produkty tak, aby zákazníkovi zobrazil ponuku produktov podľa jeho vkusu.

Predchádzajúca verzia Optimalizácie konverzií

Čo vám Glami piXel prinesie

  • Zvýšenie konverzií
  • Zvýšenie tržieb
  • Minimalizácia nákladov na objednávku (COS)
  • Väčšia viditeľnosť vášho obchodu na Glami.sk
  • Cielenie na konkrétny vkus zákazníka podľa ceny, obľúbených kúskov či farieb
  • Nezobrazovanie produktov, ktoré majú veľa klikov, ale málo konverzií
  • Cielenie na nových zákazníkov, ktorí sú podobní tým, ktorí u vás už nakúpili

Ako Glami piXel funguje

Zákazník nakúpil v obchode
s aktívnym Glami piXel
Obchod A
Poradie zobrazovaných produktov
je prispôsobené preferenciám nakupujúceho
Zlepšenie výkonnosti
vďaka zobrazeniu známeho obchodu
Zvýšenie tržieb
Nárast objednávok
Minimalizácia nákladov na objednávku (COS)

Ako Glami piXel implementovať

Glami piXel sa dá jednoducho implementovať do každého obchodu. Funguje na podobnom princípe ako napr. Facebook pixel, ktorý možno používate tiež.

Implementácia GLAMI piXel pre vývojárov

Často sa pýtate

Koľko to stojí?

Služba je úplne zdarma. Platí rovnaký cenník CPC ako pri necielenom zobrazení produktov. Prínosom pre vás sú omnoho lepšie konverzie.

Ako je to s osobnými údajmi, čo všetko sa musí odovzdávať?

Odovzdávané údaje sú úplne anonymné, Glami piXel nezbiera osobné údaje užívateľov.

Na ktorých stránkach musí byť kód umiestnený?

Pre správnu funkčnosť Glami piXel je nutné ho mať implementovaný na všetkých stránkach eshopu, vrátane poslednej stránky, tzv. checkoutu.

Aké údaje by sme vám poskytovali?

Iba anonymizované údaje, že užívateľ bol u vás na webe, v určitej kategórii, produkte, prípadne že prebehol nákup.

Je možné implementovať GLAMI piXel cez Google Tag manager?

Áno, môžete tak urobiť. Prečítajte si odkaz na stránku implementácie.